Financieel / Administratief medewerker

Functieomschrijving

Ben jij de allround financieel medewerker die zorgt voor een correcte administratie? Is het oplossen van (financieel) administratieve vraagstukken voor jou een uitdaging? Dan komen we graag met jou in contact.

Dit is wat je gaat doen:

Interconnect werkt hard aan de optimalisatie en digitalisering van zijn financiële administratie. Samen met je collega’s til jij onze financiële administratie naar een nog hoger niveau. Eind 2022 verhuizen we naar een ultramodern nieuwe hoofdkantoor, waar we zoveel mogelijk papierloos willen kunnen werken.

  • Je bent (mede)verantwoordelijk voor het vastleggen van contracten van leveranciers en het bewaken van budgetten.
  • Je denkt mee bij de opzet van een P&L en de inrichting daarvan.
  • Met je collega’s verzorg je de crediteurenadministratie en de debiteurenadministratie, o.a. door het opstellen en controleren van verkoopfacturen.
  • Je bent (mede) verantwoordelijk voor de verwerking van de bankafschriften en credit card afschriften.
  • Administratieve vraagstukken vanuit klanten en collega’s zoek je uit en beantwoord je.

Wat we van je vragen:

Je hebt een hbo-diploma, of een mbo-diploma en al enkele jaren ervaring. Vanzelfsprekend ben je accuraat en analytisch maar we vinden het minstens zo belangrijk dat je enthousiast en sociaal bent. Je bent voor 32-40 uur per week beschikbaar. Ervaring met Exact en Elvy (factuurverwerking) is een pré.

Hier maken wij jou blij mee:

• Werken bij een snelgroeiend familiebedrijf met oog voor zijn werknemers.

• Een marktconform salaris én een aantrekkelijke bonusregeling (maximaal één maandsalaris);

• 25 vakantiedagen o.b.v. 40 uur (je kan tien dagen bijkopen);

• Pensioenregeling, wij betalen gemiddeld 2/3 van de kosten;

• Vitaliteitsprogramma met leuke workshops (mindfulness, vitale leefstijl, etc.);

• Studieregeling en Persoonlijk Ontwikkel Plan.

Functievereisten

Het bedrijf

Interconnect is datacenter- en cloudspecialist met eigen datacenters in ’s-Hertogenbosch en Eindhoven. Op dit moment bouwen wij aan een gloednieuw hoofdkantoor en datacenter in ’s-Hertogenbosch. Vanuit onze datacenters leveren wij colocatie- en clouddiensten aan managed service providers, softwareleveranciers en eindgebruikers. Onzichtbaar voor de buitenwereld hebben wij een immense impact op de online wereld.

Enthousiast?

Bel dan met Sven, manager Business Support, via 073-88 000 00 of solliciteer direct via de button.


Assessment en Screening

Tijdens de sollicitatieprocedure vindt een assessment plaats. Als we met elkaar in zee gaan, doorloop je een screening. Denk aan een check op je ID, VOG, diploma en referenties.