HR Consultant

Functieomschrijving

Als HR Consultant ben je onderdeel van het HR team. Naast jou is er een ervaren HR Consultant, Recruiter en Teamlead werkzaam binnen het team. Het HR team is in ontwikkeling en positioneert zich steeds meer als strategisch adviseur voor de business, maar er zijn nog zeker stappen te zetten.

Het HR team ondersteunt de business hun doelen te behalen door te zorgen voor het soepel laten verlopen van werving en selectie, in-, door- en uitstroom, taken met betrekking tot Arbo of verzuim en opleidingen/trainingen.


Dit is wat je gaat doen

In deze rol heb je een divers pakket aan administratieve en adviserende werkzaamheden, waarvan – zeker in het begin – het zwaartepunt op de eerste ligt, zodat al onze 100+ medewerkers verzekerd zijn van de juiste informatie. Op korte termijn starten we met een nieuw HRM systeem en je wordt betrokken bij het implementeren en onderhouden hiervan. We zijn een klein team dus we willen nogmaals benadrukken dat het een brede rol is.


Hieronder enkele voorbeelden van de taken die je geheel/deels gaat doen;

  • Er komt een nieuwe medewerker in dienst en wie regelt de contracten, mobiele telefoon, laptop, mailadres, leaseauto en alles wat hij/zij nodig heeft? Je raadt het al! Jij regisseert het proces van A t/m Z. Niet alles doe je zelf, maar je zet het uit bij diverse afdelingen;
  • Salaris- en personeelsadministratie met betrekking tot in-, door- en uitstroom van medewerkers. Ook ondersteun je bij de maandelijkse salarisuitbetalingen;
  • Het up to date houden van de personeelsdossiers;
  • Nu met Covid verandert er wel eens wat o.h.g.v. reiskosten en thuiswerken. Jij blijft op de hoogte van de recente ontwikkelingen en verstrekt informatie aan collega’s over arbeidsvoorwaarden en regelingen;
  • Verwerken en samen met Arbodienst begeleiden van ziekteverzuimgevallen;
  • Ondersteunen bij werving- en selectieprocedures;
  • Op reguliere basis cijfers en overzichten aanleveren aan management en OR;
  • Je denkt proactief mee in het verbeteren van de dienstverlening van de afdeling.


Wat we van je vragen:

We vragen minimaal een afgeronde MBO4 opleiding en bij voorkeur een relevante HBO opleiding. Het zou top zijn als je al een aantal jaar relevante ervaring hebt, maar we staan ook open voor starters met een HBO opleiding (HRM) of hoger. Je bent tussen de 32-40 uur per week beschikbaar en woont in de omgeving van 's-Hertogenbosch. Belangrijk is dat je zowel communicatief als schriftelijk sterk bent en je jezelf wilt ontwikkelen op het gebied van HR, dit kan breed zijn maar ook specialistisch (arbeidsrecht / duurzame inzetbaarheid / recruitment / ontwikkeling).


Je doorloopt de screening – die standaard onderdeel is van de sollicitatieprocedure – succesvol. Denk hierbij aan een check op je ID, VOG, diploma en referenties.


Hier maken wij jou blij mee:

  • Werken bij een snelgroeiend familiebedrijf met oog voor haar werknemers. We zijn niet voor niks één van de beste werkgevers van Noord-Brabant (Brabants Besten award);
  • Een salaris van tussen de €2200,- en €3000,- én een aantrekkelijke bonusregeling (maximaal één maandsalaris);
  • 25 vakantiedagen o.b.v. 40 uur, maar heb je er een paar extra nodig dan kun je tot tien dagen bijkopen;
  • Pensioenregeling, wij betalen 2/3 van de kosten;
  • Vitaliteitsprogramma met interessante workshops (mindfulness, vitale leefstijl, etc.);
  • Studieregeling en Persoonlijk Ontwikkel Plan.

Functievereisten

Het bedrijf

Interconnect is datacenter- en cloudspecialist met eigen datacenters in ’s-Hertogenbosch en Eindhoven. Daarnaast is er een nieuw hoofdkantoor met datacenter in aanbouw in ’s-Hertogenbosch. Interconnect beschikt in totaal over een datacenter vloeroppervlakte van 6.800 m2 en binnenkort 10.000 m2. Het Tier 3+ datacenter is hiermee het grootste datacenter van Zuid-Nederland en vanuit hier leveren wij onze eigen private cloud dienstverlening. Met deze dienstverlening bedienen wij o.a. managed service providers, softwareleveranciers en eindgebruikers naar volle tevredenheid. Onzichtbaar voor de buitenwereld hebben wij een immense impact op de online wereld, denk hierbij aan internetbankieren en of je mobiel bereikbaar bent.


Enthousiast?

Voor meer informatie over deze vacature kun je contact opnemen met Jacqueline van den Akker – onze teamleider – via 073-88 000 00 of solliciteer direct via de button.


Op dit moment werken wij met diverse externe bureaus samen en hebben geen behoefte aan uitbreiding. Wij vragen externe bureaus dan ook om ons hierover niet te benaderen. We zullen ook niet reageren op ongewenste mails met kandidaat profielen.