Als Service Request Manager ben jij de verbindende factor tussen onze engineers en hun stakeholders. Je stemt de belangen van de business en engineers op elkaar af, voegt taken toe aan het Kanban-bord en bepaalt op aanwijzing van het management en in overleg met de stakeholders de prioriteiten van het Engineering team.
Dit is wat je gaat doen:
Jij vult het Kanban-bord van onze engineers, zodat zij zich op de inhoud kunnen focussen. Je prioriteert de wensen van de business en organiseert en leidt de service request review, replenishment sessies en retrospectives. Jij:
Dit ben jij:
Heb jij een agile certificering zoals Kanban Systems Design of Kanban Management Professional II? Heb je enkele jaren ervaring met Kanban binnen de IT, bijvoorbeeld als Service Delivery Manager of Flow Master? En ben jij empathisch, duidelijk en werk je gestructureerd? Dan zoeken we jou!
Hier maken wij jou blij mee:
Het bedrijf
Interconnect is datacenter- en cloudspecialist met eigen datacenters in ’s-Hertogenbosch en Eindhoven. Op dit moment bouwen wij aan een gloednieuw hoofdkantoor en datacenter in ’s-Hertogenbosch. Vanuit onze datacenters leveren wij colocatie- en clouddiensten aan managed service providers, softwareleveranciers en eindgebruikers. Onzichtbaar voor de buitenwereld hebben wij een immense impact op de online wereld.
Enthousiast?
Bel dan met onze manager Operations Bram, via 073-88 000 00 of solliciteer direct via onderstaande button.
Assessment en Screening
Tijdens de sollicitatieprocedure vindt een assessment plaats. Als we met elkaar in zee gaan, doorloop je een screening. Denk aan een check op je ID, VOG, diploma en referenties.